Administracinė navigacija
Putinų gimnazija

Dienos su KTU

KTU veiklos koordinatorė Putinų gimnazijoje Virginija Kerevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, baigiantis I pusmečiui jaunuosius korespondentus informavo apie turiningą gimnazijos mokinių bendradarbiavimą su KTU. Gimnazistai dalyvavo šiuose renginiuose: „Statybos inžinerija ir architektūra- kas tai?“ Statybos ir architektūros fakultete, „Ateities specialistas: fizikai ir matematikai pramonės 4.0 kontekste “ Matematikos ir gamtos mokslų fakultete, „Kaip kuriamas 3D žaidimas?“ Informatikos fakultete, „Atraskite inžineriją per dizaino procesą“ + kūrybinė užduotis Mechanikos inžinerijos ir dizaino fakultete, „Fakulteto BA studijų programų pristatymas“ Panevėžio technologijų ir verslo fakultete.

Iš KTU pristatymų gimnazistai labiausiai domėjosi „Kaip kuriamas 3D žaidimas?“ bei „Ateities specialistai: fizikai ir matematikai pramonės 4.0 kontekste“. Pasibaigus minėtiems renginiams I b klasės mokiniai atsiliepė apie šią vertingą veiklą. Skaitytojų dėmesiui kelios gimnazistų refleksijos ištraukos.

2-p173846_n(2).jpg
Virginijos Kerevičienės nuotrauka

Į klausimą „Kas labiausiai sudomino klausantis pristatymų“ sulaukta tokių atsakymų: detalės apie žaidimų kūrimą, programavimą, kokias specialybes gali pasiūlyti šis „ateities specialistas“, kaip kūrė tanką, … kad yra visokiausių inžinerijos ir mechanikos tipų ir pan.

Klausta „Kokių veiklų norėtum: daugiau pristatymų apie specialybes, praktikos darbų ar paskaitų ir kita?“ – „Būtų įdomu paklausyti apie teisės sritį“ (E. N.), „Norėčiau galbūt kažko daugiau apie specialybes, kad galutinai žinočiau, kuo noriu tapti“ (V. V.), „Praktikos“ (E. M.) ir t. t.

„Kokia KTU sritis tave labiausiai domintų?“ sulaukta tokių samprotavimų: „Labiausiai sudomintų informatikos sritis“ (T. P.), „Ateities specialistas, nes susiję su matematikos mokslais“ (D. M.), „Visiškai pasimetus šiuo klausimu“ (N. Z.) ir kt.

Na, o „kaip vertini KTU organizuotą dieną gimnazijoje“ sulaukta tokių argumentuotų atsakymų: „Tikrai neblogai, nes buvo informatyvu ir įdomu“ (E. N.), „Manau, kad tai labai geras dalykas, nes padeda mokiniams pasirinkti savo norimą profesiją“ (M. S.), „Įdomiai, nes buvo daug veiklų“ (A. B.) ir pan.

1 - Putinai.png
Giedrės Vasiljevienės nuotrauka

Taip pat reflektavo ir antros, ir trečios gimnazijos klasių mokiniai. Štai II b kl. mokinė G. J. rašo, jog „vyko įvairios paskaitos, kuriose mokiniai dalyvavo, buvo pasakojama apie architektūrą ir kt. Šiose paskaitose buvo galima sužinoti apie studijų galimybes, atsiskaitomuosius darbus studijų metu, bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais fakultetais ir Statybinių medžiagų centru. Buvo labai įdomu, buvo galima pabendrauti su paskaitos vedėjais“.

Iš III b kl. mokinių refleksijos išskirtinos tokios mintys: „Dalyvavau 3D žaidimo užsiėmime ir jis iš tiesų atvėrė akis, jog kurti nėra tokia bauginanti užduotis. Užsiėmimas labai patiko bei paskatino patį pabandyti kurti“ (A. M.) , „Paskaita apie matematikus ir fizikus, kaip ateities specialistus, buvo naudinga ir įdomi, trūko interaktyvumo, strigo zoom vaizdas“ (E. S.).

Kuklioje jaunųjų žurnalistų apžvalgoje su malonumu informuojame ir apie KTU talentų akademijos GIFT ed renginį. Programoje numatyta savotiškai intriguojantys pasisakymai. Sakykim, „Savaime suprantami dalykai, kurie nėra savaime suprantami“ arba „Kodėl vilna veliasi?“. Dar „Klausimai apie klaus(ym)ą“ arba „O jeigu mestum kelią dėl takelio?“ Jau nekalbame apie angliškai pateiktas pasisakymų temas.

Po šio renginio kai kurie III gimnazijos klasių mokiniai pateikė savo nuomonę. Susipažinkite!

Veiklos, kuriose buvau, tikrai įdomios ir informatyvios. Visos patiko tikrai labai. Įsimintiniausia veikla man buvo apie tai, kaip gaminamas perpetuum mobile machine. Smagu buvo išgirsti, tuo pačiu ir pasimokyti, kaip daromas šis aparatas. Na, manau, tikrai mielai dalyvaučiau ir tolimesnėse tokiose veiklose.

Kęstutis Buklys ( III b)

Paskaitos buvo įdomios, pristatymas anglų kalba buvo toks netikėtas. Kalbėjo apie įdomias šiuolaikiškas temas ( apie šilumą, kaip ji išskiriama ir kokie prietaisai naudojami visam procesui, apie mūsų gyvenimą, ar jis realus ar ne,o galiausiai, ar verta mesti kelią dėl takelio.

Dovydas Miliauskas( III b)

Paskaitos buvo įdomios bei informatyvios, pakeitė mano požiūrį į daugelį dalykų bei vertė susimąstyti apie savo ateitį.

Augustas Narkevičius( III b)

Veiklos patiko, gal todėl, kad organizavo studentai. Jautėmės labai paprastai, jaukiai. Norėtume daugiau tokių užsiėmimų, tikrai sudomino ir patiko.

Meda Zapereckaitė( III a)

Šie Putinų gimnazijos ir KTU nuotoliniu būdu organizuoti renginiai – šiam metui reikšminga ugdymo forma. Dėkingi KTU komandos koordinatorei, Studijų informacijos grupės vadovei Giedrei Vasiljevienei bei grupės specialistėms Giedrei Vainauskei ir Livetai Cibulskaitei.

Apžvalgą parengė Putinų gimnazijos
jaunieji korespondentai